*~*jävla tårar*~*

fan!!
jag vill vara den glada tjej jag varit!!
inte den som gråter jämt å tycker livet e pest å pina
(förutom att jag har Benjamin tycker jag faktiskt att livet e piss just nu)
=o/

jag vill att allt ska vara som förr!!!
jag vill att allt ska vara bra mellan mig å min älskling!
jag vill att jag å min bästa vän ska ha lika bra kontakt som förr *saknar juh*
jag vill gå ner massa kilon i vikt så att jag ser ut som innan jag fick barn!

jag orkar inte hålla skenet uppe längre om att allt är toppen...
jag e bara människa....


näe nu ska jag bränna en "Best of Kent" - skiva
haha fast det blir nog inte bara EN skiva ;oD
Kent har juh bara bra låtar! =o)


annars så fick jag juh hjärtat i halsgropen i Idol idag...
Mattias höll juh nästan på att åka ut....
jösses måste man kanske börja rösta på dem man vill ha kvar nu eller?!?!
nåja han klarade sig juh iaf..så än har jag kvar mina favvosar iaf!
sådetså! =o)


näe just det göra skiva var det....
kan juh ändå inte sova....
alla tankar bara snurrar....


tack å hej leverpastej!



ja jag har kommit på att man kan göra massa sånna här irriterande streck ;oD


happ!
*älskar mina två sååååå otroligt mycket*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh gumman, om jag är den bästa kompisen du menar så håller jag med! På något sätt har livet väg fört oss längre ifrån varandra när det borde vara närmare. Hoppas att vi vandrar närmare i framtiden i stället för längre bort ! Kram på dig! :) Tokfia lotta ;)

2007-10-20 @ 18:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback