*~*galet*~*

e det inte helt galet detta väder?!?!
8+ grader när jag kom från jobbet vid 21-tiden *skakar på huvudet*
jösses...man får nog ta klimathotet på största allvar nu.....
det e juh för tusan bara 2 månader kvar till jul å det har snöat typ 3 gånger å knappt varit minusgrader!!!
jag vill juh använda min fiiiina vinterjacka nu juh!!!
men dte kan man juh inte göra ännu när det e så "varmt" =o/



hmmm kör lite kommentarsvar här:
jag vet var man väljer layouter till bloggen men såndär som man gör om själv med fina bakgrunder, blinkande grejer, osv menar jag....
tycker mallarna e lite tråkiga =o/


igår var det dagisfotografering =o)
å det gick kanonbra...var juh tveksam till att föräldrarna skulle vara där men det gick kanon!
gruppbilden blev nog bra å ensambilden på Benjamin blev nog bra till slut *skratt*
benjamin vägrade juh skratta men till sist lurade fotografen honom att skratta =o)
å det var samma fotograf som fotat mig när jag gick i skolan så han har jobbat länge han ;oD


jahapp näe nu e det sängen som gäller....fick en lååång dag imorron....
skulle eg ha börjat 17.15..men fick ny tid förra veckan...å skulle böörjat 15.45
å så frågar de om jag kan börja 11.30 istället imorron....
men dte gick bra för jag har en sån underbar pappa som jämt ställer upp!!!
så imorron jobbar jag 11.30-21.15 *seeeegt*

nattinatti på er!!
happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback