*~*Fan*~*

jag som skulle börja mitt nya liv idag UTAN godsaker!!
det började kalasbra juh!
frukosten bestod av en kopp te, två hårdbrödmackor med ost å ett glas lingondricka (som min mamma kokat)
sen gick jag med benjamin till dagis i blåst å regn *brrr*
men gick ändå på en långpromis på 1 tim å 10 minuter! *bra*
sen kom jag hem å drack ett glas lingondricka å fuskade lite genom att äta två pepparkakor =o/
sen städa jag tvättstugan å lagade mat åt mina älsklingar (ja jag skämmer bort dem lite jag vet ;oD)
å sen åt jag själv lunch som var rester från igår innan jag knatade ner till jobbet....
å på jobbet skulle jag inte äta nått hade jag bestämt men vad tror ni händer?!?!
jo på min första rast kl 16.30 så kommer jag in i fikarummet å tittar först om det finns nån god frukt att äta =o)
men det fanns inte så jag tar ett aftonblad å sätter mig i soffan å vad tror ni finns på bordet?!?!
jo en stor jävla chipsskål!!!! som stirrar på mig å liksom hypnotiserar mig när jag sitter där å läser min tidning =o/
så till slut så faller juh jag å tar två chips =o/ 
fan var e min karaktär som jag EN GÅNG I TIDEN hade?!?!?!?! 

jahapp det var det..men jag SKA fortsätta försöka!! jag ska ta mig tusan kravla mig upp ur chipsträsket!!
å colaträsket för den delen!!!
JAG SKA!!!! JAG VILL!! JAG KAN!!!

näe nu ska jag snart gå upp å kolla på ID när älsklingen sett klart på CSI
happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback