*~*effektiv helg*~*

ja jäklar i min lilla låda vad vi har fått mycket gjort här hemma i helgen!

lördag:
dammsugning
torkat golv
storstädat toan
storhandlat (ensam å det var sååå skönt =o)
lekt med Benjamin så klart!
satt upp Benjamins Waliies på dörren hans (blev kanonfint)

söndag:
tvättat ALL handtvätt (vinterkläder + BH:ar)
städat i stora förrådet å rensat grejer
gjorde köttfärsbiffar till middag *mums*

så idag ska jag mest ägna tid till Benjamin =o)
vi har lekt på morronen å varit ner på coop å handlat lite mjölk
fast det var verkligen GLASHALT ute =o/ kan det inte bli vinter snart så man slipper halka omkring.....

happ!
nu ska jag gå upp å kika om lilltrollet sover...sen ska jag skala potatis..ska göra potatisgratäng idag *mums*
å sen ska vi göra chokladbollar jag å mitt lillhjärta!

ha det!!
*kram*
*älskar mina två*

å Jenny JA det är dig jag menar när jag skriver min bästa vän för det är du å kommer alltid att vara fast vi glider längre ifrån varandra....
I just love you!!!
å en grej till....
christian fick 68% på norrlandstestet ;oD
hihi så han e nästan lika norländsk som du...å han e inte ens härifrån.....
*kram på dig*

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha, han bor ju där så han fuskar ju lite ;) love you to vännen, det vet du! Allt kommer ordna sig till slut... Kraaaaaaaaaaaaaaam

2007-10-22 @ 18:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback