*~*Dagisfotografering*~*

japp idag e det dax för dagisfoto...
förra året var han juh sjuk...
men nu e han frisk som en nötkärna å ska vara med =o)
e juh först 17.15 de sak fotas så då ska vi åka upp på dagis!
här e det juh föräldrarna som organiserar å inte fröknarna....
men det ska nog gå bra det oxå =o)

jag vill ha en sån där fin blogg som många andra har..med fina bakgrunder, osv....
hur kan man få sånt???

näpp nu ska jag gå upp å kika om lillbusen sover å sen ska vi spela lite memory =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Det finns en "ruta" där uppe *pekar uppåt* Som du ska klicka på,där väljer du hur du vill att det ska se ut..

Kul med dagisfotografering,jag fick precis Melvins kort idag..Skitduktig fotograf, för han blev så snygg! Här får inte föräldrarna alls vara med på fotograferingen eftersom det blir sånt kaos då..Barnen bara lever om och kanske inte vill vara med vid fotograferingen..

2007-10-23 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback