*~*bilder*~*



melodifestivalbiljett ;oD
hörde idag att man var tvungen att hämta ut biljetten inom tre dagar annars så lägger de ut dem igen till försäljning...tur man e snabb ibland ;oP
tänkte redan igår att jag hämtar dem idag så man har den hemma å kan se att man verkligen har en biljett =o)


våran nya fondvägg i vardgasrummet!
visst blev det fint?!?
ännu finare i verkligheten än på bild tycker jag =o)
passar perfekt till övriga väggarna å så blev dte billigare att göra så än att tapetsera om hela rummet ;oD


slänger in en bild på våran hemmagjorda pizza oxå *mums*
tror vi ska göra en i helg oxå! fy vad gott!
detta var innan den varit i ugnen =o)

jahapp idag har jag endast varit på jobbet 4 timmar...
utbildning: 7-9
jobb: 9-11
Vård av barn (vab): 11-16

benjamin har fortfarande lite feber....=o/
men nu sk ajag gå upp å kika om han somnat eller om han bara tittar på film!
happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback