*~*2 tim 31 min*~*

haha ja så mycket kentmusik fick jag ihop...
å då har jag bara tagit de ALLRA bästa låtarna!
annars hade jag fått ta nästan alla låtar juh....
så två nya Kentskivor blev det ;oD


christian har bränt två winnerbäck skivor till pappa...
så jag frågade idag om jag skulle bränna lite Kent åt honom
å vet ni vad han svarade?!?!
"näe du behövder inte göra dig det besväret!"
otacksamma skit ;oP

haha fast jag har ertappat pappa engång med att lyssna på Kent så nog vill han ändå ha lite kent...tror jag ska bränna en skiva iaf å smyga in den i deras skivställ ;oD
hihi

näe om man skulle försöka sova lite....
skulle vara bra så man orkar leka med lillfisen imorron...
å städa...
å lite annat som man måste göra....
tänk om jag skulle gå i strejk här hemma....undra hur det hade sett ut då?!?!
=o(

happ!
sängen nästa!
*kram på er*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback