*~*sådan mor...*~*

...sådan son ;oD

haha tänkte både igår å idag när vi varit ute jag å benjamin att både han å jag har märkeskläder från topp till tå *skratt*
jag har peakkläder å han har Molo-kläder ;oD
men se så fin han e i sina kläder

I
I
V





i helgen var vi i Luleå jag å min älskling å hade det kanonbra å mysigt =o)
man behöver en sån helg ibland!!
å benjamin har haft det så bra så bra med mommo å moffa =o)
fast han hade saknat oss oxå ;oP
sa han iaf *skratt*

Jonas Gardell var jätterolig! gå å se han om ni får tillfälle!
jag skrattade så tårarna rann å hade träningsvärk i magen sen =o)
sen var vi på bio å såg
"solstorm"
bra film men inte lika som boken..de had egjort om mycket..nåja var juh 4 år sen jag läste boken så kanske jag måste läsa boken igen *skratt*
men den var spännande iaf å så hade de juh fångat Kirunas fina sidor *ler*
så se den!! *tips*

nu verkar iaf vintern ha kommit å det e juh skönt det =o)
å det bästa e att det inte varit så mycket snöslask utan det kändes som att vintern kom på engång *skönt*


sen e jag en jättestolt mamma!!!! (som alltid iofs)
men benjamin e juh utan blöja lite då å då..å så kissar han på pottan å han går på pottan även när han har blöja på sig...
men igår var han utan blöja mellan typ 15-20 å inte en enda olycka hände det!!!
såååå duktig kille!! å så går han själv på pottan å man hör bara när han häller ut det i toastolen sen!!!
det går framåt...det finns hopp att han en dag ska bli blöjfri!!! =o)

näe nu måste jag gå upp å göra köttbullar som vi ska äta till middag idag för vi ska hämta ch vid 16.30 för han skulle å köpa nått som inte funkade på våran dator i databutiken som stänger kl 17....

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback