*~*nackdelar*~*

har kommit på att det mest hade varit nackdelar om jag fått jobbet på Team Sportia....
lönen...
arbetskompisarna...
längre till jobbet....
bonusen..... ;oD
gratis tvättmedel...
trodde inte man kunde ha värre chef än jag har men han på Team Sportia e tydligen av det värre slaget.....

så jag e ändå glad att jag e kvar där jag e =o)
I just love my arbetskompisar =o)



tja annars då....
benjamin e utan blöja hela dagarna numera..även på dagis....
när han e ute brukar jag sätta blöja ifall han inte hinner in...med alla kläder å allt som e nu denna årstid.....

i måndags var han utan blöja på morronen å så kom christian å hans pappa hem efter att de köpt taklisterna till vårat kök å sa att vi skulle på stan på engång...å vi slängde juh på oss kläderna...å jag hade totalt glömt bort att Benjamin var utan blöja..å vi var väl borta typ 2 timmar..å i bilen på våran gata säger Benjamin plötsligt:
"Jag har juh ingen blöja på mig!"
men det gick hur bra som helst det oxå juh =o)
såååå duktig kille!!!!
*mamma stolt*


snart ska jag dricka te å glutta på bönderna som vi spelat in =o)
älsklingen e hos pappa å tittar fotboll men snart dyker han nog in...vi möttes i dörren idag *skratt*
jag slutade 20.15 å fotbollen hade börjat 20.00 så när jag kom gick älsklingen ;oD


happ!
ha en bra kväll alla glada!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback