*~*ångestdag*~*

usch jag tycker inte om födelsedagar längre =o(
man blir juh bara gammal *suck*
jag tror redan att min 30 årskris börjar göra sig påmind =o/

men iaf man får juh presenter ;oD
jag har fått:
ett par vita peakhandskar av älsklingen (som jag valt å provar själv)
Peter Jöbacks nya skiva av älsklingen
en ny mp3-spelare av mina svärföräldrar
en ljussnurra (eller vad de nu heter men kan ta kort på den sen) av mina föräldrar

sen igår fick vi en troktumlare av christians föräldrar fast det e juh en julklapp från dem *snällt*

nu e de på väg hem igen!
har vart trevligt med besök =o)
i söndags var det nog skojigast då vi var i slalombacken å åkte kälke *ler*
man blir som barn på nytt juh när det e snö =o)
till å med farfar åkte ;oD
å i lördags va vi ute på baksidan å då fick jag för mig att jag skulle göra snöänglar *hihi*
jag ÄLSKAR snö!!!

skönt dessutom att jag varit ledig nu när de varit här...imorron börjar jag jobba igen *blä*

näpp nu ska jag gå upp å se om lillbusen sover å sen ska jag dammsuga =o/

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback