*~*trött som en...*~*

gnu...undra vaffö man säger så? e en gnu ett trött djur måntro?!?!
nåja trött e jag i varje fall....har jobbat min monsterdag idag...10-20 *gäsp* det var lugnt fram till 15...sen hade jag lunch en timme å sen brakade helvetet lös *skratt* vi var en för lite eftersom ett smartskaft ringde å sjukanmälde sig 30 min innan han skulle ha börjat...å jag hade ShopExpress jouren (dvs ska bemanna en till shopexpress vid behov) å många hade tydligen bestämt sig för att handla med ShopExpress idag + att många hade bestämt sig för att panta brukar/flaskor idag för i miljöstation var det KAOS =o/  + att det var miljoner varukorgar att föra tillbaka+ att påsarna tog slut så de var jag oxå tvungen att fylla på....nåja sen vid 19.30 lugnade det ner sig så då sa jag til Majja att nu ids inte jag göra nått mera....merän att gå till kassan om de ringer ;oD

idag har det varit sommarväder här oxå *myyys* å nu e det en sååå fin sol så inatt blir det nog en fiiiin midnattssol *myyyys* älskar när det e ljust dygnet runt =o)

hann till å med vara ute med benjamin typ 40 min i morse innan han skulle på dagis =o) skönt å få lite frisk luft på morronen =o)

happ! nu ska jag surfa vidare en stund innan sängen ropar åp mig...e iaf ledig två dagar nu!! *skööönt*

*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback