*~*Maj*~*

jahapp då var det redan maj då...tiden går snabbt...tyckte nyss att det var nyår juh!!
om en vecka e vi i Göteborg!! *hjääälp* HUR ska jag klara mig utan min lillprinsbus 5 dagar!?!?! jag kommer nog ringa hem varje timme å undra vad de gör å hur det går *skratt* mamma kommer väl tillslut inte att svara ;oD nåja jag vet juh att han kommer att ha det SUPER bra iaf!! de ska juh ut till stugan å vara där å jag kan säga att Benjamin längtar redan!! ;oP

jag har tänkt på en sak...Benjamin e faktiskt VÄLDIGT duktig på att prata! alltså han pratar så himla rent! för ibland på Coop e det juh barn typ i hans ålder som pratar med oss i kassan å ibland fattar man juh inte alls vad de säger å när vi var på dopet så var det en annan kille där som fyllde 3 år samma dag som dopet var på å han pratade då inte alls vidare bra...till å med benjamin kommenterade när han sa en grej...för Johannes sa: "Jag vill ha mera jodduddar" var på benjamin svarar.." det heter jordgubbar å du får inga mera jordgubbar" *skratt* har tänkt skriva det länge nu men jag har alltid glömt bort det men nu kom jag på det precis ;oD

jahapp tränat pump idag å får jag ingen träningsvärk nu så blir jag tooookig ;oD

Uppvärmning: 10 kg
Ben: 20 kg
Bröst: 10 kg
Rygg: 15 kg
Triceps: 3 kgs hantlar + 10 kg stång
Biceps: 10 kg
Utfall: 20 kg
Axlar: 3 kgs hantlar

vad tror ni?? nu borde jag väl få träningsvärk????? *vill ha* ;oD

näe nu dax att lägga sig å läsa min braiga bok =o) "Svart stig" av Åsa Larsson =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback