*~*ESC*~*

jag tycker att vi kan lägga ner det här med Eurovision Song Contest nu! Sverige kommer aldrig någonsin att vinna igen!! det e juh rent av en öststatstävling numera...det handlar om vem som har mest grannar!! när sånna bidrag som Ukraina, Bulgarien, Georgien, mfl kommer före oss som ändå har det bästa bandet å framträdandet! läste en insändare i aftonbladet tror jag det var att vi oxå skulle dela upp vårat land i massa "små länder" så skulle vi oxå ha haft en rimlig chans å det stämmer nog ta mig tusan!
länder som vanligtvis bråkar å krigar e helt plöstligt världens bästa vänner å grannländer som ger varandra 12 poäng i parti å minut!

näe snälla Sverige lägg ner dettta nu!! vi kan ha en egen melodifestival men vi behöver INTE va med i ESC!!! för jag om nån älskar verkligen melodifestivalen men detta börjar spåra ur!!
jag gillade visserligen Serbien, Vitryssland å Ryssland förutom Sverige då men när det BARA e östländer som blir bland de 10 bästa å BARA östländer går vidare från semifinalen DÅ e det nått som e SJUKT!!

haha var bara tvungen att skriva av mig lite!!

ikväll har mamma å min mormor varit här å ätit TacoPaj å det blev huuur gott som helst!!! *muuuums*
nu sussar lillbusen så gott så! å inge bra var det på tv idag heller *suck* nåja lite tid kan man juh fördriva här innan det e mysdax med älsklingen!! =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback