*~*äntligen LEDIG*~*

japps nu e jag ledig i 7 underbara dagar!!!! *häääärligt* 15.45 den 14/5 börjar jag jobba igen....

vi åker juh först på onsdag morron kl 06.10 *gäsp* men skönt att va ledig två dagar hemma å tvätta bort å fixa å dona innan man åker så man inte behöver komma hem till ett kaos *skratt*

idag var jag ute å sprang kl 7.50..det ni ;oD men jag vaknade å mina två pojkar sov å sol var det ute så då passade jag på att sticka ut ;oP

"när jag blir pappa ska jag oxå dricka kaffe" sagt av Benjamin onsdagen 2/5 - 07
det var nog årets roligaste kommentar ;oD det gäller att se framåt ;oD

ååååååååå imorron kommer min jenny gumma hem från Wales!! vi bara MÅSTE hinna ses gumman!!!! *love U*

jahapp nähäpp nu ska jag kolla vad man ska ha på sig för kläder när det stå klädsel: kavaj på våran bröllops inbjudan..asså om man måste ha klänning eller om man kan ha en långkjol istället..jag HATAR klänningar =o/
nåja det löser sig..e juh bara min bror som ska gifta sig å han e nog inte så kinkig ;oD

snart Wallander igen!! hua de e sååå himla läskiga...tur att jag har en å titta dem med ;oD

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Beatrice

haha..Vilken klockren kommentar av Benjamin..

Alltså dom är såå härliga nu i den här åldern när dom blivit så medvetna om vad som händer och sker runt omkring dom,eller hur!?

Hoppas ni får det härligt nu i Göteborg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback