*~*Premiär*~*

ja idag var jag ute å sprang  första gången den här vintern =o) men nu e det juh VÅR ;oD strålande sol från klarblå himmel å alldeles vit snö *mmmm* det e grejer det =o)
men iaf så sprang jag å det gick HUUUR bra som helst!!! var å mätte sträckan nu ikväll med bilen å det var 7,5 km...trodde det skulle va längre men det var juh ändå en bit ;oD

å sen nu ikväll har jag varit å tränat BodyPump å det e juh typ det roligaste som finns att träna!!! å nu BRÄNNER det i mina muskler...tror jag har träningsvärk imorron...jäkla vad jag kasta på vikter idag ;oD men det ska juh ge nått oxå...eller?!?!? ;oP

nackdelen med att träna e att jag blir sååå himla gottesugen efteråt..å så tycker jag att nu har jag vart duktig som har tränat å då får jag äta nått gott men idag ska jag banne mig bara dricka vatten!! nu e det hårda tag som gäller ;oD

nu har jag vart ledig i 4 dagar men det känns som att jag varit ledig huuuur länge som helst!! skönt e det iaf! å jag har INTE varit på Coop på söndag, måndag å tisdag!! annars e det juh lätt att man går dit å handlar men nu har jag hållit mig därifrån ;oD

taket i köket e klart nu! å mattan har kommit så den ska de lägga in på söndag innan jag går å jobbar..så då e golvet oxå färdigt! börjar arta sig dettta oxå ;oD

benjamin har börjat med en rolig grej! han ger sig själv två alternativ när han vill ha nått eller så...typ så här: "får jag dricka vatten eller mjölk?" å så svarar han kanske "mjölk"...idag hade han sett färdigt på Molly så kom han till mig å så sa han: "se molly engång till eller se en annan film" å så svarade han: "se annan film" *skratt* min älskade gullunge!! man kan juh inte annat än älska honom!! trots att han trotsar då å då!
han har en bästa kompis på dagis oxå...Alva heter hon å e 4 år! varje morron när vi kommer så säger hon till benjamin: "kom benjamin så går vi å leker" =o) å förra veckan så var hon ute med två andra tjejer men när benjamin kom så sa hon på engång: "nu ska jag iaf leka med benjamin..hejdå" *skratt* å benjamin sa nångång när han kom hem från dagis: "alva ville inte leka med mig idag" å så såg han sååå himla lessen ut...inte lätt att få krossat hjärta när men e 2½ år gammal ;oD

näe nu ska jag nog strax dunsa ner i säng å läsa min braiga å spännande bok! å mysa med The Love Of My Life så klart ;oD

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback