*~*KAOS*~*

ja milt uttryckt så e det ett enda stort KAOS här + att jag e sjuk *gnäller* ;oD
måste en förkylning dyka upp just NU?!?! precis nrä man kommit igång bra med träningen inför Göteborgsvarvet + när vi precis börjat riva å greja för att få köket iordning?!?! nåja bara att ta tjuren vid hornen å kämpa på!! fick ont i halsen förra veckan på onsdagen å sen täppt i näsan men sen i början på den här veckan kändes det som att det var på väg över tills jag vaknade i morse å kände mig som om en ångvält hade kört över mig å sen backat tillbaka *skratt* men DUM som man e så gick jag å jobbade ändå...fan ska man va döende för att man ska ringa å sjukanmäla sig?!?! inet e det nån som tackar en för att man snällt sitter där i kassan alldeles täppt i näsan å ögonen rinner...man skrämmer juh nästan iväg kunderna *skratt*
få se hur jag gör imorron...skulle va skönt att va hemma å vila istället imorron....nå jag ser juh på morronen...men skulle inte förvåna mig om man ändå knatar ner till jobbet imorron.... =o/

å hej å hå här har vi typ inget kök kvar...min pappa e snabb han ;oD
fast han gillar juh sånt här med att riva å renovera...de har juh precis renoverat färdigt hans föräldrahem (deras stuga) å deras hus...så nu får han börja med nästa hus *ler*

ujuj nu rinner ögonen alldeles för mycket...*ljuskänslig* ska lägga mig hos älsklingen å tycka synd om mig själv lite *flinar*

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback