*~*Finalen*~*

JAAAAAAAAAAAAAA det blev som jag sa å önskade!!! The Ark VANN *tjohooo*

fast tycker lite synd om Andreas Johnson men JAG röstade på honom iaf! *ler*

nu har vi STOOOOR chans att vinna i Finland *tror* vi har det lilla extra som behövs numera för att ha en chans att ta hem hela grejen!! se bara på Lordi förra året! å nu har vi OLA SALO å resten av gänget!!! ;oD

12 maj går stora finalen...då ligger väl älsklingen å jag på hotellet å kikar på den med ömma fötter å ont i kroppen *skratt* om vi ens kommit i mål tills det börjar ;oD haha

nå nu ska jag lägga mig å läsa aftonbladets klick bilaga! jag har verkligen nått knas i mina ögon...det svider i dem som tusan å tåras hela tiden...knas e vad det e!! blir tooookig på det iaf!!

imorron ska vi måla taket i köket!! nu e HEEELA köket veck!! jag å benjamin var ute när de tog bort diskbänken å det första benjamin sa när vi kom in var "nu måste vi juh diska på golvet!" haha sötnosen!!

happ!

*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback