*~*Andra chansen*~*

jahapp då var Andra chansen oxå över å ÄNTLIGEN kan man köpa låtarna!! som jag väntat ;oD

Sammanfattning av andra chansen dådå:

Duell 1: 
Elin Lanto ----- Jessica Andersson
Mitt tips: Jessica Andersson (fast jag gillade båda låtarna...kanske Elins lite mera)
Blev: Jessica Andersson

Duell 2:
Jimmy Jansson --- Sanna Nielsen
Mitt tips:
Sanna Nielsen (gillade återigen båda låtarna men mera Sannas låt fast jag hoppades på Jimmy oxå ;oP )
Blev: Sanna

Jessica mot Sanna: jag hade rätt även där...trodde på sanna å det blev juh hon =o)

Duell 3:
Uno & Irma ---- Sonja
Mitt tips:
Sonja ( fast jag gillade Uno mest..mysig sommarlåt )
Blev: Sonja

Duell 4:
Nanne --- Magnus Uggla
Mitt tips:
Nanne ( gillade båda fast uggla liiite mer kanske...)
Belv: Uggla

Sonja --- Uggla: trodde uggla skulle ta det men men det e överraskningarnas år iår!

Trist med ytterligare en ballad i finalen!! nåja men mitt tips där är nog The Ark!! Andreas Johnson e en stark utmanare men jag tror The Ark tar det! *poppar några låtar från årets startfält* ;oD



nu till hockeyslutspelet!! ;oD
Modo - Timrå
tja vad tycker jag om det då?!?!? hmmm sådär men Timrå e väl bättre än Luleå iaf ;oD iofs så e juh Modo mitt absoluta favvolag men när de åker ut så håller jag på Timrå så oavsett så har jag juh ett lag till semin iaf ;oD



annars då...tja livet rullar på..köket håller på att disikeras av min älskade sambo som far fram med sågen lite överallt *skratt* nåja värre blir det nästa helg då pappa ska hjälpa till att riva ;oD har iaf monterat hälften av skåpen...dvs 8 stycken...*pust* igår beställde vi mattan...blev en plastmatta (såklart!) i ek!! blir kanonfint med tanke på att vi har ekmöbler ;oD hittat ett fint kakel oxå i vitt som vi nog ska inhandla sen när vi vet hur mycket vi behöver ;oD å tapet har jag hittat....dyyyr men fiiiin ;oD vit botten med blommor i brunt! låter inte fint men är SVINSNYGG!! tror jag ska köpa den i smyyyg när älsklingen inte ser ;op
haha som om han inte skulle se när den sitter på väggen sen ;op nåja det blir ett senare problem *fnissar* måste juh köpa den först..kan juh tilllägga att han gillade faktiskt den men tyckte nog den var FÖR dyr....*ooops* ;oD nåja vi ska juh bara ha 3 rullar eftersom det e mönsterpassning...annars hade det räckt med 2!

näe om man nu skulle dunsa ner i säng så man orkar jobba imorron med *gäsp* hade helst velat va hemma å fixa å dona å greja =o) men men måste juh få pengar oxå så man kan inhandla tapet ;oD

by the way så fick vi en såååååå mycket dyrare resa mellan sthlm å göteborg nu när FlyMe konkade!!! *aaaaarg* nåja vi kan juh sova på tåget för vi lär väl va liiite slitna på söndagen när vi åker hem ;op

happ!
*älskar mina två hjärtan av heeela mittt hjärta*

*poppar liite mera The Ark å Andreas Johnson* ;oD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback