*~*orkar inte*~*

näe jag orkar inte skriva här mera...eller egentligen så hinner jag typ aldrig sitta å skriva..nåja händer inget av intresse i mitt liv heller så..det rullar på i sin gilla gång helt enkelt...

fast jag e iaf LYCKLIG då e det e juh huvudsaken! ;oD
tänk att JAG skulle få bli världens lyckligaste tjej på denna jord! det trodde jag aldrig men tänk nu sitter jag här med världens underbaraste sambo, världens finaste son, världens finaste hus (okej det hade kunnat vara större men det e lagom för oss), förlovad, kör en volvo V40 (som e min absoluta favvobil..jag har inte höga krav på bilar inte ;oP ), fast jobb (visserligen inget drömjobb men ett jobb iaf)
det enda jag e missnöjd med e mitt eget utseenden men vägde mig  för nån dag sen å då stod vågen på ytterligare - 2 kg *glad* det minskar sakta men säkert men har ändå 10 kilo kvar!!! nåja det får ta den tid det tar!

å så vill jag flytta härifrån men just nu e det praktiskt omöjligt men en dag så kanske kanske *hoppas* jag vantrivs verkligen i den här stan!! fan för å bo här! usch å fy!!! *suckar* vill flytta till Göteborg eller Sundsvall!!! nu eller helst igår!! haha ;oD

midsommar flöt på lugnt å stilla som det mesta nuförtiden..haha...inget supande direkt...fick nog under personalfesten så det räckte å blev över för låååång tid framöver! men fy så kul jag hade...haha...gratis alkohol e faaaaaarligt....haha... så på midsommar drack jag cola så till å med mamma frågade om jag var gravid *haha* nåja en snaps fick jag i mig iaf ;oD

nu i helgen e det festivalen hära å det ska bli skojigt! på fredag ska Benjamin vara med mormor å morfar så då går vi själva å ska se Bo Kaspers, The Ark.....hmmm var väl nån till bra på fredagen men kommer inte på det just nu vem dte var,...alzheimer light kallas det ;oD blir tredje gången jag ser The Ark på den här festivalen å typ 5 eller 6 gången jag ser dem totalt ;op väääärldens bästa live band helt klart!!!! *längtar redan*

på lördag ska vi ha med våran lillbuse för mamma å pappa ska gå på lördag....de ville se IdolMarcus..han e juh lixom född här i stan å har bott sina 7 första år här =o) å sen ska de se Christer Sjögren..haha...å sen tänkte vi att de kanske går hem å tar med sig Benjamin men då prata pappa om att han ville se Lordi å Lisa Miskovsky vilket innebär att de går hem när vi oxå typ ska gå hem för jag vill oxå se Lisa å Lordi så klart eftersom det e deras enda spelning i Sverige å den har de lagt i lilla hålan Kiruna!! det ni ;oD inte för att de e bra men kul å bara se dem med deras masker å sånt! haha kommer väl skita på mig när de kommer ut på scenen ;oD hoppas benjamin har somnat i vagnen tills dess så han inte behöver se dem...men hörselkåpor på å en filt över vagnen så lär han somna iaf! =o)

haha nu blev det helt plötsligt en lååång blogg...jag som inte kände för att skriva en enda rad...haha...så kan det gå! ;oD
men nu ska jag hoppa i säng å läsa lite tills älsklingen kommer å lägger sig....han spelar nått krigsspel på datan...killar jag säger då bara  det...tacka vet jag Sims2 det e luuuugnt å stillsamt spel iaf ;oP

happ!
*älskar mina två*

Benjamins bästa kommentar i helgen var iaf när han var på väg upp för trappen i saitta till moffa så vände han sig om å så sa han till mig: "vet du mamma jag tycker om moffa! jag ska köpa moffa! " *skratt* tokunge =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback