*~*midsommarafton*~*

å det verkar som att solen å sommaren kanske hittat hit lagom tills nu ;oD
ser superhärligt ut ute å jag som ska vara instängd på coop å sen i en bil i 1,5 timme *suck* livet e inte rättvist ;o/

mina två älsklingar sover som två stockar i våran säng...de vaknade inte ens av min mobil som ilsket ringde å sa att "NUmåsteduklivaupp!!!" =o/
jag har iaf packat benjamins kläder...eller tagit fram dem så får christian göra resten...haha...å min kläder måste jag kila upp nu å ta fram...börjar juh 09.00 så nu e det liiite brottom som vanligt *haha* tidsoptimist det e jag det ;oD nåja jag har juh aldrig i mitt liv kommit försent till nått jobb så hinner gör jag juh alltid iaf ;oD

happ!
ha en bra midsommar alla!

*kramar*
*älskar mina två sååååååå här mycket (sträcker ut armarna så långt jag bara kan) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback