*~*Grillfest*~*

jepp jepp imorron e det dax för den årliga grill/sommarfesten på jobbet! ska iaf gå å käka..fast har varit på systemet iaf så man kan dricka nått iaf å Daniel tyckte minsann att jag skulle komma å förfesta med dem men det tror jag att jag hoppar....går nog bara ner på jobbet...fast får se imorron...fick Daniels nummer ifall jag skulle ändra mig ;oD

skööönt med ledig helg igen å den här gången få vara hemma å fixa å trixa! det behövs verkligen! vi har iaf byggt ihop vårat köksbord å stolarna, hyllan i köket å sen e det hyllan i hallen =o) benjamins hylla måste jag juh byta på ikea när jag å mamma å mommo åker dit den 2/7 eftersom den var vit å inte trä som vi skulle ha! =o/ nåja man har juh 3 månaders bytesrätt så det e juh perfekt =o)

igår var jag på värsta shoppinghumöret....dagen innan vi fick lön! det ni ;oD
var å handla på systemet å hitta MASSOR med gott ;oP haha man e så sällan på systemet numera så man har juh typ ingen aning om vad som finns längre ;oD sen hitta jag vita ballerina skor på Wedins! å som jag letat skor till sommaren å framförallt till bröllopet men nu hittade jag dem! *glad* å sen hittade jag en ny BH på Lindex..en sånddär man kan göra om om man vill ha halterneck, lågt skuren, kryssrygg osv...perfekt för jag ska ev ha min halterneck tunika imorron på festen =o) köpte ny mascara oxå...å en parfym på domus...min favvo parfym som jag inte haft på fleeeera år! Naomi Campbell å den luktar sååååå gott! =o)

nu snart e det filmtajm...Beck ska vi se...var på statoil å hyrde den! jag ÄLSKAR beck! å speciellt Gunvald då ;oD (Micke Persbrandt om ni inte vet det ;oP)
usch jag ser INTE fram emot nästa vecka...ska jobba:
måndag: 9-20
tisdag: 9,30-20
onsdag: ledig (träna pump! vilket jag dock ser framemot! ;oD)
torsdag: 10-20.15
fredag 9-15.15 (midsommarafton å sen bär det av mot mammas å pappas stuga =o) )

näe nu ska jag se Sanna Kallur springa å sen ska vi se film!
nattinatti!

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback