*~*Bestämt oss...*~*

..för att spara pengar så vi kan åka till Grekland nästa sommar!! *lääängtar redan* ;oD

så det så! =o)

tja annars då...ska öppna en ny blogg tänkte jag...bilddagboken =o)
morsdag har det juh oxå varit...fick en skiva av benjamin faaaast jag misstänker att det e pappasen som fixat det ;oD jag hittade på vääärldens bästa morsdags present till min mamsen...en biljett till "Ladies Night"  i Luleå å kika på Martin Stenmarck...*lääängtar redan* ;oD fast jag fick juh stå det dyra kastet för att jag fick juh betala en biljett till mig oxå juh...faaaast då får mamma betala hotellet ;oD

jahapp imorron åker vi till mina föräldrars stuga...å på måndag drar vi till Happis å går på Ikea! *weeehoooo* ;oD
näe nu e det slutet på talang 2007 å sen e det nog filmdax här! =o)

ha en bra helg!

*kram*
*älskar mina två MASSOR*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback