Trött...

i kroppen!! har tränat 4 dagar nu å det e MYCKET för mig just nu! förr kunde jag träna 7 dagar i veckan men man känner att man blir äldre *skratt* men men jag mår sååå himla bra när jag tränar! spelar lixom inge roll att jag inte går ner i vikt just nu utan det bästa e att man känner sig då fräsch efter man har tränat ändå =o) trots några kilos övervikt =o/ nåja om jag fortsätter så här så kanske jag går ner nått gram iaf ;oD

lite träningsdagbok kan jag juh oxå köra hära ;oD
# Måndag: StepUp
# Tisdag: BodyPump
# Torsdag: 10 km löpband
# Fredag: 5 km löpband + fartlek 20 min löpband+ 20 min trappmaskin

just nu sover lilleman å då passar man på att sitta här istället =o) inatt har han sovit kanonbra! han hade somnat redan 19.45 igår å vaknade 7.15 idag! så han var nog väääldigt trött lillstackarn! inte van att va vaken hela nätterna + att han fick gå på dagis ändå igår fast han inte ville sova på natten...elak mamma va?!?! *skratt* men det går så bra för honom på dagis! igår satt han å lekte med sånna där småa legobitar å idag satt han å ritade när jag kom å han har du inte bråttom hem! men dte e skönt att han trivs! =o)

Benjamin har lärt sig mer att skilja på dina/mina, jag/du, min/din osv...ibland har det blivit rätt förut men det har nog mest varit tur...men imorse så sa han: "var e dina sockar?" (både jag å benjamin var barfota) så jag tog för givet att han menade vart hans sockar var så jag svarade "jag vet inte men jag tror de e på din byrå" men så sa benjamin " NEJ, var är DINA sockar?" men betoning på dina *skratt* gullunge!!  

jahapps strax måste jag gå å göra mig iordning...börjar jobba om 55 minuter...*vill INTE* nåja jag får juh pengar iaf! ;oD

tjipp å hepp å happ!

*kram*
*Älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback