*~*Snöfestivalen*~*

ja här e det snöfestivalen å som vanligt e det snorkallt!!! eller tja typ -13 men det blåser kaaaaaaallllllt *brrr* men vi kämpade oss på stan en sväng å kikade på snöskulpturerna! å de var fina som vanligt =o) jag e impronerad att man lixom kan göra så fina saker av snöblock lixom..hade man själv rört nått så hade väl hela snökuben rasat *skratt*

annars så känner jag mig mest trött just nu....tar på en att jobba 10 dagar i sträck! nåja men nu e det gjort den här månaden iaf å nu e jag ledig två helger på raken ;oD för nästa helg far vi till happis å går på IKEA *längtar* =o)

när lilltrollet vaknar ska vi pyssla lite här hemma....älsklingen e å köper en hylla som vi ska sätta upp i benjamins rum så vi kan få liiiite ordning på alla han leksaker!! det svämmar juh över med saker där inne =o/

fast först ska jag kika på konståkningen 14.15...det e såååå kul att se =o) jag saknar konståkningen faktiskt! nåja men jag skulle inte ha tid för det heller =o( men kul att se på tv iaf =o)

näpp nu ska jag kika lite på slalomen som tydligen en svensk leder efter första åket...å så ska jag ta hand om den rena tvätten som samlats på hög här nere....
nåja ha en bra dag!

*ÄLSKAR mina två*

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Min syrras gubbe har varit där på snöfestivalen och spelat med sitt band..Ett cover band.

2007-01-28 @ 10:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback