*~*Jippie*~*

vårat tilläggslån gick igenom så på fredag ska vi bara skriva på en ny lånehandling för dessa pengar ;OD
så nu e det bara att sätta igång å RIVA köket *hihi* om två veckor ska vi beställa köket när vi e i Happis på IKEA å hoppas på att vi får det till påsk så pappa och christian kan sätta in det då eller iaf börja då *skratt* å så måste vi på Färgcity å kika på matta som vi ska sätta in i köket =o)
vad tror ni om en björkfärgad matta och björkfärgade arbetsbänkar?? borde väl bli rätt snyggt va?!?! =o) å vita skåpsluckor =o) ska lägga in före och efter bilder sen så får ni se skilnaden som blir ;oD

just nu sussar lilleman en stund å jag sitter som vanligt hära *haha* men ska strax gå upp å väcka honom å laga lite mat till mina två älsklingar å så jag får med mig mat till jobbet ikväll...man får juh inte va dum ;op jag har blivit RIKTIGT duktig på att äta frukost, lunch OCH middag!! förr har det gett mig ångest att äta så mycket mat på en dag men det går ganska bra! visst ibland fuskar jag som igår så blev det ingen lunch men det var för att jag var på jobbet å hade bara 15 minuters rast...men men i det stora hela e jag ganska duktig på det iaf! *stolt över mig själv*

hmm Benjamin har lärt sig en grej som jag inte vet om man egentligen ska vara stolt över eller så men jag e ganska stolt för att han ändå lär sig saker så himla snabbt! han e alltså inte ens 2,5 år men han kan redan välja ut en dvd-film som han vill se, ta ut filmen som sitter i dvd:n, sätta in den i sitt rätta fodral, sätta in den nya filmen i dvd:n och stänga luckan så den startar *skratt* tokungen lär sig allt han!

å så e jag brädad av en MÅNE!!! hur kul e det då?!?!?! det var för nån vecka sen som jag sa till Benjamin: "Kan du säga mamma jag älskar dig!" så svarade han: "nej jag kan inte säga så för jag älskar månen!" förstår ni en förbannad jävla måne går före sin egen mamma *gåter* ;oD nåja jag får väl överleva iaf! han vet nog inte än iaf innebörden av älskar! får väl trösta mig med det! han brukar säga iaf :"mamma tycker om mig, pappa tycker om mig", osv om alla han känner! han e bara föööör söt våran sötis!

nåja nu ska jag gå upp å laga lite bogfläskgryta till middag å sen ska jag gå å jobba!
happ, tjipp å tjopp!

ha det!
*ÄLSKAR MINA TVÅ*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback