*~*Grinig*~*

ja jag känner mig lite grinig å på allmänt pissigt humör *sucka* TUR att man har en liten killen som gör att man mår lite bättre iaf! =o) det e så mysigt att va hemma med honom å mysa å leka lite nån dag ibland =o) idag e vi lediga båda två *myyyys*

ska strax kila upp å väcka honom för nu har han sovit sin skönhetssömn för den här dagen! å sen ska vi städa å städa här nere i källaren...eller iaf dammsuga så får jag väl dammtorka å sätta upp gardinerna ikväll eller nått....tror inte Benjamin har tålamod att vara här nere så länge *skratt*

nåja ska ta å träna ikväll å då brukar man iaf bli på bättre humör =o) blir dubbelpass idag! BodyPump å Aerobic blir det idag *nice*

näpp nu måste jag kila upp å få liv i lillfisen! =o)

ha en bra dag alla!

*kramar till er från lilla mig*

*ÄLSKAR mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback