*~*Vattenlek*~*

ja det verkade som att det var en riktig höjdare *ler* han e som en fisk i vattnet...hoppade i vattnet, hoppade från kanten, plaskade, "simmade" med en badring *ler* kostar visserligen 325 kr men det e det helt klart värt! =o) sen när dte var slut ville han åka rutschkana innan vi gick å bastade å duschade å han åkte flera flera gånger...svårt att få upp honom ;oD han till å med hamna under vattnet men han bara skrattade å förut har han fått panik bara man ska tvätta håret på honom men nu går det oxå som en dans *ler*

har förresten färgat håret å det blev väl....hmmm....rött *skratt* inte knallrött men brunröd....alla som sett mig tycker det e fint iaf så jag får väl lita på dem ;op inte riktigt nöjd e jag men men jag vänjer mig väl....haha

idag har jag å benjamin vart å hälsat på en kompis å hennes son på 3 månader *myyys* usch vad babysjuk man blir *sucka* Nicklas e juh bara fööööör go =o) å benjamin busade å lekte med baloo som aldrig förr...skumt det här...nyss var han juh livrädd för honom men förra gången annelie var här å idag när vi var där gick det hur bra som helst igen! skönt e det iaf!! =o)

näpp nu dax att väcka sjusovaren =o) så vi kan åka å handla å sen laga mat å sen födelsedagsfika hos pappa som fyller år imorron men jag jobbar imorron så vi fikar där idag istället =o)

happ!
*ÄLSKAR MINA TVÅ*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback