*~*Räkna*~*

Benjamin e skitduktig på att räkna...han räknar utan problem till 10 *ler* förstår ni han e lixom bara 2,5år å kan redan räkna till 10!!! *stolt*

usch nu e jag allt bra trött...har jobbat 9-21.15 idag...fast jag var hemma två timmar men jag  ändå trött *gäsp* jag slutade 14.45 å åkte å hämtade benjamin från dagis å lekte med honom å lagade mat å sen gick jag å jobbade kl 17 igen! men nu e den här dagen gjord iaf! ska strax hoppa i säng...börjar juh 9 imorron igen *gääääääsp*

jahapp nu ska jag tydligen vara med å springa vårruset tyckte de på jobbet...Carina sa till mig "du vill va med i vårruset i Luleå så jag anmäler dig oxå" *skratt* hejåhå här har man en egen vilja oxå ;op nåja det ska nog bli skoj att åka ett gäng å springa *ler*

näe nu ska jag kika på sporten å kolla hur det gick för mitt älsklingslag MODO!!
happ!

*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Modo är också mitt favoritlag *ler*

2007-02-24 @ 17:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback