*~*Melodifestivalen del 4*~*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Äntligen gick MIN favvo vidare!!!! fast det blev en REJÄL nervpers den här veckan oxå!! när det var klart att Sarah gick vidare så insåg jag att nu blir nog Andreas femma idag....å så blir det han mot After dark!! då tänkte jag att jaha nu blir det som förra veckan...min favvo blir femma *suck* jag till å med hotade att inet se melodifestivalen nästa år om han blev femma *skratt* men så gick han VIDARE!!! *hoppar å studsar* det e juh trots allt en liiiiiiten tröst för att Magnus inte gick vidare!! jag gillar andreas! inte lika bra låt som "sing for me" var men den var bra...har iaf nynnat på den sen jag hörde den *ler*
Ugglas
låt var väl en typisk "ugglalåt"..inet sådär superbra heller...men Uggla mot Nanne i andra chansen kan bli en TUFF match!!! Sarahs låt var väl oxå fin å häftig röst hade hon! sen var det väl inte så mycket bra! After Dark gillade jag 2004 men deras låt iår var väl inget att hänga i julgranen direkt?? Sanna Nielsen var väl en riktig schlager....näe RÄTT låtar gick vidare!!

jahapp annars dådå...jobbar hela helgen....å nästa helg...men sen e jag inne i mina vanliga helger igen! har juh bytt alla mina helger i feb....

näe nu ska jag bygga lite skåp igen!! vi har FULLT med skåp här nere i källaren nu *skratt*

ha det bäst alla!
ps. lite kommentarer mellan varven skulle vara kul att få ;oD

happ!
*ÄLSKAR MINA TVÅ*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback