*~*Melodifestivalen del 3*~*

*chockad* var vad det som hände?!?!?!?! Magnus Carlsson INTE vidare *gråter floder* till å med christian tyckte att han hade en bra låt å han hatar i vanliga fall magnus låtar å sånt *skratt* hmm var väl bara jag som röstade som en tok på honom *skratt*
fast det var iofs 6 av 8 låtar som var bra så det var ett tufft startfält!! jag gillade skarpt Sebastians låt faktiskt å Måns låt var oxå helt okej...eftersom jag nynnade på den hela kvällen sen *skratt* Nannes låt var väl sådär..en typisk nannelåt fast inte lika bra som tex "Håll om mig"

å jag har haft rätt under hela VM!! Pernilla Wiberg ÄR gravid!! jag har sagt det sen första gången jag såg henne i VM-studion *skratt*

jahapp Benjamin har feber IGEN... han har så konstiga febertoppar ofta...nu har han sovit i 12 timmar så helt kry e han nog inte...trist att han ska missa vattenleken idag =o/ nåja vi får komma igen nästa vecka istället!

jahapp nähäpp nu ska jag gå upp å lägga mig å kolla på Saltön som jag spelade in förra veckan..e juh ett nytt avsnitt idag! =o)

happ!
*älskar mina två*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback