*~*Bombnedslag*~*

...ja ungefär så ser det ut i vårat hus nu förtiden....*suck* jag mår bra när jag tränar men samtidigt mår jag dåligt över att jag ALDRIG hinner plocka å greja på här hemma....svårt det hära...nåja går juh rätt fort att plocka ihop när man väl gör det....nåja strax ska jag iaf dammtorka å torka golven å sätta upp nya gardiner här nere medans lillbusen sover =o) 
för sen när han vaknar ska vi iväg på vift igen *skratt* först ska vi till gammelmommo å fika å sen ska vi på stan å kolla om vi hittar nya skor till Benjamin eftersom han ALLTID e kall om fötterna när han är ute så ska vi satsa på rikitgt BRA skor! dyra e de men men vad gör man inte för sin son *ler* å sen när christian slutar ska vi på tre olika affärer  å kika på matta till köket =o) så fullt program å sen blir det väl förbi Coop å handla lite....så det blir väl Frassemat till middag idag *skäms* nåja vi äter inte det så ofta ändå så det ska nog gå bra =o) 

Träning:  

# Måndag: 10 km löpband
# Onsdag: Bodypump + Aerobic
# Torsdag: 10 km löpband + fartlek 15 min

träningen flyter på bra...var på Pump igår å det e juh bara såååå kul =o) lastade på vikter fast känns inte så mycket i kroppen ännu iaf ;oD å sen vart det Aerobic efter det *nice* nåja e juh inte så länge kvar nu till Göteborgsvarvet!!!!!! *PANIK* =o/

nähäpp städa var det ja! *tråk*
nåja ha en bra dag allihopen!

*Kramar*

*ÄLSKAR mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback