*~*Varför?!?*~*

varför i helvete kan jag inte bara få må bra å vara lycklig?!?!
jag menar jag har juh ALLT man bara kan önska sig!!!!
varför kommer de dumma tankarna hela tiden *suck*

nåja det blir nog bra med tiden *hoppas*

jag har juh världens bästa föräldrar
världens bästa sambo
världens bästa son
världens finaste hus
jag har ett jobb (dock inte drömjobbet men ändå)
jag får en bra lön varje månad
jag har underbara vänner
jag känner mig omtyckt å älskad

men ändå e det nått som saknas......
jag e knäpp jag vet!
men sån e jag =o/

nåja nu över till annat

jag har avancerat på jobbet *skratt*
jag ska få börja jobba i kundtjänst!
det känns nervöst men oxå väldigt roligt att få göra nått nytt =o)
jag e dock livrädd för den där förbenade micken man måste ropa i ibland!!!
nåja det ska nog gå bra!
Maja har lovat att det var hemskt typ de 3 första gångerna å sen blir det som en vana...
haha
jaja den som lever får se =o)


kollade på bönderna idag...var juh valen de skulle göra
två av paren kändes superrätt...
ett kändes mest som kompispar..
ett par kändes som helt omaka...
ska bli kul å se imorron hur deras resor var =o)

sen var det juh avslutning på Top Model oxå =o)
å helt klart RÄTT tjej som vann!!!!

nå nu har älsklingen kommit hem från mina föräldrar...
han har vart å kollat fotboll med min pappa =o)
så nu ska jag gå upp å hoppa i säng å mysa lite med honom innan han somnar *skratt*

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback