*~*tomte*~*

ja ikväll har jag känt mig som värsta tomten....
men nu e alla klappar inslagna...utom två som ska inhandlas imorron...de sista!
fy vad mycket julklappar det e....som vanligt...tre papperspåsar helt överfulla + 1 plastpåse (cooppåse inte ensåndär genomskinlig ni vet ;oD)


men jag älskar att ge julklappar..
å att få så klart ;oD
fast mest att ge =o)
så älsklingen ska få 4 julklappar iår *ler*
hittade så perfekta julklappar åt honom iår ;oP

å nästa år ska jag börja i tid att samla grejer till Benjamins julklappskalender så det inte bli rsamma stress som iår...
fast mamma hade börjat iår men nästa år då jäklar ska jag börja till sommaren redan så man får ihop 24 grejer ;oP

näe nu e det sängen...ny arbetsdag imorron *gäsp*

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback