*~*tårarna rinner*~*

jaaa tårarna har runnit nerför mina kinder hela kvällen....

eller ja iaf sen Idolfinalen började ;oD
så fort Marie Picasso började sjunga första låten så fullkomligt strömmade tårarna ner för kinderna *skratt*
å när hon sjöng vinnarlåten...*ryser* sååå bra låt =o)
jag ÄLSKAR sånna powerballader!!!!!!!!!
å med hennes röst!!!

å inte blev det bättre när hon vann heller!!
då visste jag inte ens vart jag skulle ta vägen nästan....
tur inte älsklingen e hemma å ser mig *flinar*
jag grät förra året oxå när Marcus vann men inte så här!!!
jag har blivit så blödig!!! =o/

nåja RÄTT person vann iaf av de två!
sen tyckte jag juh att Daniel var den ABSOLUT bästa i årets Idol! 
men vinnarlåten var skriven för en tjej faktiskt iår..
det kändes lite så =o)


jahapp annars då..tja händer inte så fasligt mycket...
jobbar hela helgen,....
julbord imorron med jobbet men jag skippar det.....
har ingen som helst lust =o/

känns som att jag trillat ner i ett mörkt svart hål...ingenting känns kul längre...
jag bara gör det man måste göra å that´s it lixom!
nåja nån dag kravlar jag väl mig upp.....

har tryckt i mig chips ikväll i min ensamhet..så de där 1,5kg som jag hade minskat har jag nog ökat igen *suck*
varför har jag INGEN karaktär?!?!?!?
fan fan fan!!

Benjamins kompisar på dagis har lärt honom en ny sång...
den går så här....

"Bä bä vita lamm gick på restaurang,
gissa vad han gjorde..bajsa under bordet,
då kom polisen å släppte värsta fisen!" 

*skrattar*
gullungen min =o)
märks att han leker med 5-åringarna på dagis va?!?! ;oD

näpp nu ska jag hoppa i säng å lyssna på lite musik i min MP3-spelare =o)
älsklingen e å äter julbord...

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback