*~*stress*~*

NU börjar jag känna mig stressad!
idag har vi iaf vart å handlat julmaten..jag å Benjamin...tog typ 1,5 timme..fast tur man använder shop express så man SLIPPER PACKA!!!
eftersom man juh packar under tiden man handlar =o)

å nyss hat vi ätit lunch å benjamin tittar film å myser en stund å jag ska ta disken å sen ska vi på ica å handla det som inte fanns på coop....
sen hem å laga mat å sen ska jag å jobba *suck*
varför had eman inte kunnat få vara ledig för!!! *vill*

jag har två julklappar kvar att handla oxå!!!
när ska jag hinna det?!?!?
pappa får vara barnvakt en stund imorron så får jag fixa det då!
BEnjamin har fått en så hemsk hosta så Christian får ta vab imorron från 12..för jag börjar 12.30....

näe nu ska jag gå upp å kika om lillbusen har slocknat i soffan...verkar tyst där uppe....

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback