*~*sliten*~*

känner mig sliten....måntro om det e en förkylning på G?!? *vill INTE*
har lixom INTE tid med en förkylning nu...e juh som den mest hektiska vecka på jobbet nu!!
jag har som tur e varit ledig idag å igår men jobbar sen kväll resten av veckan + öppning till stängning lör och sön *blä*

nåja det positiva e juh att dagarna går snabbt när man har kö som aldrig tar slut....

har nyss färgat håret....blev nog ganska bra tror jag...å så har jag tryckt i mig 4 mandariner!! *mums*
å lyssnar på Måns Zelmerlöws å Agnes version av "All I want for christmas" såååå underbart bra!!!

men nu e det nog sängen....e som rätt trött i ögat å halsen börjar göra sig till känna =o/

vi har varit lediga idag jag å lilleman!
så vi har bakat lite mera pepparkakor *ler*
å så var vi till min mormor å tog fram hennes gran å pyntade den =o)
så nu har benjamin bara mina föräldrars gran kvar att klä ;oD
han tycker att det är dökul att klä granar verkar det som *min lilla charmknutte*

gjorde lasagne till middag idag å dte var muuums =o)

näe nu e det sängen!
happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback