*~*retligt*~*

hmm ganska så retligt att våran försäljning idag låg 50 000 kr ifrån två miljoner!!
förstår ni vad surt!!
men då förstår ni kanske oxå att det har varit supermycket folk idag!!
jösses!!!

men vi överlevde å vi gjorde det fan bra!!!


nu e det strax sängen...samla nya krafter för imorron....
jobbar 9-18...från öppning till stängning!
=o/


annars e jag mest rädd för att mitt liv håller på att rasa ihop!
jag e så rädd för så mycket =o/

jag e rädd att Ch inte älskar mig längr esom han gjort förr....
jag e så rädd att han ska lämna mig....
jag e så rädd att han inte tycker om mig längre när jag inet ser ut som när vi träffades för snart 5 år sen....
jag vet att jag e tjock å ful å äcklig med massa övervikt =o/
jag e så rädd för så mycket...

jag vill leva mitt underbara härliga liv som jag lever just nu!
fast med lite undantag å det e att jag BEHÖVER lite mera närhet än jag får av min bättre hälft =o/

men jag vill inte heller vara krävande för då lämnar han kanske mig....
jag vill INTE tjata om att mysa å kramas å sånt!

usch *lessen*
FAN!

näe nu ska jag hoppa i säng!

happ!
*älskar mina två*


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men hjärtans vän, vad ledsen jag blir när jag läser det och extra ledsen över att livet fört oss lite ifrån varandra. Men du ska veta att jag älskar dig, du betyder så mycket för mig och jag finns här! Oavsett om jag inte bor nära dig finns jag här, ring, skicka ett sms, skriv ett brev eller vad som helst. Kom över oxå om du vill! :) Du är ju världens bästa Linda och min bästa vän! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2007-12-22 @ 20:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback