*~*Nobel*~*

ja nu har jag varit på nobelfesten hela kvällen.... ;oD

det var trevligt fast maten var väl sisådär *haha*
inget som hade passat mig iaf *kräsen*

vackra klänningar å håruppsättningar var det iaf =o)
mycket vackert =o)


har smakat hjortronglögg nu ikväll å det var inte så himla gott!
var nog alldeles för sött för min del.....

jahapp annars då...tja har haft medarbetarsamtal med min boss idag...
å jag överlevde iaf...nåja det var inte så farligt =o)
men Anders tyckte att jag var en väldigt bra medarbetare iaf!
fick massa positivt beröm...
men han sa oxå att man inet märker så mycket av mig....å jag e väl sån som går till jobbet å gör mitt jobb i det tysta å sen går jag hem ;oD

näe nu ska jag läsa alla mina andra bloggar jag har att läsa å sen ska jag lägga mig i sängen å kika på sista delen av nobelfesten =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback