*~*Julafton*~*

det var jättemysigt å trevligt igår men alldeles för många julklappar...som vanligt!
haha
säkert över 100 julklappar..å vi var 6 personer ;oD
Benjamin fick så klart mest =o)
men jag hade nog oxå varit snäll för jag fick oxå paket av tomten ;oP
benjamin var inte alls rädd för tomten utan han kramade tomten å hämtade paket å bara var glad *ler*

fast mitt nyårslöfte om att börja ett nytt liv efter nyår sprack kan man säga....
vi fick nämligen en Soda Stream + en popcornmaskin *haha*

det var mysigt at vara här hemma hos oss iaf å TUR var väl det med tanke på mängden juklappar gossen fick!

idag har vi mest lekt med våra grejer å med benjamins grejer =o)
blir faktiskt kanongod dryck i Soda streamen å popcornen blev suuupermumsiga =o)

sen har vi byggt alla pussel, spelat alla spel, lekt med alla bilar å verktyg som benjamin fick ;oP

näe nu blire film med älsklingen!
har nyss sett "tomten är far till alla barnen" å jag älskar den filmen!!! sååå bra kommentarer =o)


happ!
God fortsättning på er!!! =o)

*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fick ni mina julklappar, tyvärr gick förpackningen sönder på en av dina presenter...så går det när man flyger ibland :(

Tusen tack för din julklapp, jättesöt!!!!!!

2007-12-29 @ 19:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback