*~*Första advent*~*

jahapp då var det redan första advent *myyys*
nu kommer tiden bara att rusa fram tills julafton *längtar*
hela december e en så mysig månad med alla ljusstakar, stjärnor, tomtar, all röd färg.....
jag gillar egentligen inte rött men till jul e det så fint =O)
men sen e det lika skönt att plocka bort det när julen e slut ;oD

jahapp idag har vi verkligen haft en riktigt slöardag!
vi kom upp först 9,20 då Benjamin kom in å väckte oss =o)
sen gjorde jag risgrynsgröt eller tomtegröt som benjamin säger...så det blev frukost typ 10.30 *haha*
sen gick vi upp på stan där det var julskyltning *myys*
massa folk å massa tomtar =o)
benjamin fick en julklapp av en tomte...å han vågade till å med plocka den själv ur tomtenssäck =o)

sen gick vi till gammelmommo å fick adventsfika å så hade hon bakat "filbullar" åt mig...det e bra att kunna lägga in beställningar så fixar hon ;oP


igår bakade jag å benjamin pepparkakor men den lilla latmasken tyckte att jag skulle kavla degen å att han bara skulle trycka ut figurerna ;oD
men det luktade såååå gott i hela huset av all bakning =o)

i fredags kom Jenny hit å förärade oss med ett besök!
det var superkuligt att träffa gumman igen! *saknar juh*

näe nu ska jag gå upp å värma glögg å slänga mig på soffan å kolla slutet på filmen....
happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback