*~*...*~*

haha kom inte på nån rubrik ;oD

i eftermiddags fick vi upp våran gran så nu känns det liite mer som jul...
fast kollade dock termometern nyss å den visade fortfarande +4.9 grader!!!
skumt detta!

e fortfarande proppmätt efter middagen idag....
tacos *muuuums*
Benjamin älskar verkligen tacos =o)

benjamin e sjuk....lite feber å hostar å e lite täppt i näsan...
får se hur han e imorron...
stackarn!!



kommentarsvar:
Jo det var roligt att komma ivägen en sväng..trots att det mest var bussåkande ;oD
handlade de sista julklapparna...fast egentligen var det mamma som skulle handla men så klart hittade även jag lite grann ;oP



näe nu ska jag läsa igenom mina bevakade bloggar å sen ska jag återgå till tv:n å kolla på filmen på fyran..
"Pirates of the carabien" (stavas det så?)
bra film =o)
ska nog koka mig en kopp glögg å mysa med =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Beatrice (DenLyckosamma)

Melvin åt Tacos hos syrran när han sov över hos mamma första ggn och han hade tydligen älskat det,så vi ska göra det här hemma ngn helg,men nu är det ju jul och allt annat så vi får vänta lite *ler*..

2007-12-16 @ 10:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback