*~*världens finaste*~*

                                                                                        
  Världens finaste kille =o)

                                                                                     


e han inte fin?!?! =o)
den här bilden har jag framkallat som en förstoring =o)
våran sötnos!!

har precis sytt klart å strukit å hängt upp Benjamins nya gardiner som jag har sytt!
all by my self!! *duktig*
jaja liiite hjälp av mamma genom telefonen så egentligen har jag gjort ALLT själv ;oD

igår rensade å städade jag i garderoberna här nere så vi får plats med ännu mera skrot *haha*
men det var skönt att rensa ut lite så vi får bort lådorna från hobbyrummet å kan "gömma" undan det i garderoberna istället ;oP

igår var jag på BodyPump å hör å häpna för JAG har träningsvärk lite överallt...måste va för att jag inet tränat så mycket på semestern *haha*
å idag var jag på ett pass som heter ABS
ett pass där man tränar mage, rygg å bålstabilitet! ett jätteroligt å BRA pass! fast liiite jobbigt när man redan har lite smått träningvärk i magen ;oP
så bli att gå på fler sånna pass + bodypump + löpning så nog tusan ska jag komma i form...
kanske till sommaren 2012 eller nått ;oP
*haha*

Benjamin han trivs som fisken i vattnet i saitta iaf! han bär ved med moffa å klipper gräs å leker i sandlådan å äter jordgubbar å morötter från mammas grönsaksland ;oD
men MAMMA längtar efter sin gulleplutt!
fast min andra gulleplutt kom hem nu ikväll men han har somnat i soffan...
skulle kolla nån film men han slocknade istället ;oD

nähäpp om man kanske skulle slå in Benjamins presenter innan jag hoppar i säng!
jösses vad grabben e bortskämd! får juh huuuuur mycket paket som helst!
inte klokt juh!

ååå har köpt Liza Marklunds nya bok idag som jag vill börja läsa typ NU!
men jag läser juh redan en annan bok...nu blev det problem...vilken bok ska jag läsa först?!?!
*beslutsångest*

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback