*~*sista dagen...*~*

jahapp då va den här semestern över *suckar*
varför går allt som e kul fort över?!?!
nåja jag behöver juh bara jobba 5 dagar å sen e jag ledig i 4 ;oD

hmm vad har vi hittat på med idag då...
tja benjamin vaknade 07,20
(som vrkar ha blivit hans tid att vakna nu när han sover i sin nya säng....)
upp å sätta på barnkanalen som han tittar på på morronen =o)
brukar i vanliga fall lägga mig i våran säng medans han tittar en stund men
idag var jag rätt pigg så jag började klippa tyget till hans nya gardiner....
JA JAG syr gardiner åt grabben ;oP
det trodde ni inte va?!? *skratt*
det trodde iofs inte jag heller att jag skulle sitta å knåpa med som har världens kortaste tålamod när det gäller  sånna saker ;oD

men jag hittade ett tyg som var betydligt billigare än att beställa färdigsydda gardiner med samma tyg från jotex....
så nu ska han äntligen få spindelmannengardiner!! han som älskar spindelmannen =o)
men det e tur att jag har en mamma som e van att sy gardiner så man kan få lite experthjälp ;oD

sen har vi vart uppe på vinden å rensat lite saker så pappa får ta en tur till tippen imorron...
gud vad man samlar på sig mycket skit!!!
sen åt vi lunch å jag knepade å knåpade med gardinerna....
provade min symaskin som fortfarande låg orörd å ouppackad i lådan sen jag fått den typ för 1,5 år sen ;oD
men den funkade iaf...tur att jag testade innan garantin gått ut ;oP
men jag måste erkänna att nog e det kul att sy ;oD

i eftermiddags fick vi besök oxå av Annelie å Niklas =o)
han e 9 månader nu den lille skiten...å såååå söt =o)
två tänder nere å fyra uppe =o)
skrattar mest hela tiden *ler*

nu ikväll såg vi en kanonbra film!!
"...å så kom Polly"
jättekul film med Ben Stiller å Jennifer Aniston  =o)

i fredags såg vi oxå en rolig komedi....
"Hemma bäst"
den var oxå jättebra!! rolig å lite smågullig sådär =o)

hmm annars så....tja det fungerar jättebra för benjamin i sin nya säng! förut fick jag ligga på golvet bredvid honom när han somna när han sov i sin spjälsäng men nu när han fick en stor säng så behöver jag bara säga godnatt å gå ut! vilket e himla skönt =o)
han känner sig nog stor nu! *ler*

nähäpp om man snart skulle krypa till kojs! ska juh upp å jobba imorron *gäsp*
börjar 09.30....*suck*
nåja verkligheten hinner alltid ikapp en =o/

happ!
*älskar mina två*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback