*~*mera gotlandsbilder*~*

här kommer fler bilder ;oD (klicka på bilden om ni vill se den större *tipsar* ;oD)

 här är Benjamins polare ;oD han hade kunnat stå å titta på den typ hela dagen å det roligaste tyckte han var att den kissade å bajsade *skratt* Benjamin tyckte att det såg ut som en vattenkran när den kissade..å det gjorde faktiskt det *skratt*

  ett litet Gotlands russ =o) jag gillar inte hästar men dessa två var ofantligt söta å Benjamin konstaterade att han nästan var längre än dem *skratt*

  detta var innanför murarna!! såååå himla mysigt å fint! =o)

  Gutefår som fanns typ överallt innanför murarna å utanför ;oD Benjamin gillade att rida på dem ;oP

  vackra rosor som växte i botaniska trädgården som förövrigt låg innanför murarna den med =o) växte iofs rosor lite varstans å en annan fin blomma som jag glömde fota å som jag inet vet vad den heter =o/

 detta hus var oxå innanför muren..liiiite snett tak ;oD märks att det e gammalt...lite snett å vint *ler*

jahapp det var bilderna från Visby å ska väl uppdatera om bröllopet oxå....snart....haha har juh bara gått tre veckor sen det ;oD men det kommer...å den som väntar på nått gott väntar....alltid förlänge ;oP tänk på det! ;oD

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback