*~*Lista igen*~*

Fem SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre?
nope trivs med min halvlånga längd ;oD
2. Skulle du vilja väga mer?hmmm skulle inte tro det va...heller massa kilon MINDRE!!
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut? kanske mest lessen å sårad...men arg vet jag inte....
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? haha håller mig till min christian men vad tusan om Persbrandt skulle fråga så får man juh ta sig en rejäl funderare ;oD
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? oh no...börjar jobba kl 9 imorron.....

Tio KAN:
1. Kan du röra på öronen? Ja om jag drar i dem med händerna
2. Kan du slicka dig på näsan? nope
3. Kan du kolla i kors med ögonen? hmm njet
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Japp
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? haha inte ens om jag e ensam *skratt*
6. Kan du vara på en fest utan att dricka? Joorå, det har hänt
7. Kan dina vänner lita på dig? japp
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Skulle aldrig visa magen i alla fall, så det verkar liksom lite meningslöst
9. Kan du suga? Mmmm
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? haha det skulle vara en utmaning ;oD

Femton HAR:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? mmm nu senast när vi bilade hem från skåne fick jag ljuga en liten vit lögn till min kära mor....
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? japp många gånger 
3. Har du syskon? ja en halvbror
4. Har du någonsin haft sex med någon? har väl hänt ;oP
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? vet inte men skulle kunna tänka mig det iaf om julklappar å födelsedagspresenter när man var ett nyfiket litet barn =o)
6. Har du varit full den här månaden? nepp
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? nej jag älskar sånna här listor ;oP
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? näe inte ännu men ska strax
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? jajemensan
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? jajemensan
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre än dig? japp för mååååånga år sen....
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? njet å har inte ens funderat på det! inte ens tagit ett bloss på en vanlig cigg ens!
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? nope
14. Har du haft sex med mer än tre personer? Japp (fast inte samtidigt då ;oD)
15. Har du ljugit på någon fråga än då? nope

Tjugo VEM:
1. Vem är din bäste vän? Christian å jenny
2. Vem älskar du? Christian, Benjamin, Jenny å mina föräldrar å bror
3. Vem hade du senast sex med? hmm fundera på det ni ;oD hihi christian så klart!
4. Vem vill du bli full med? inte en susning..fast festa med jenny e juh alltid skoj ;oP eller hur?!?! ;oD
5. Vem är den bästa artisten? gillar många men får man säga en grupp så e det Kent!
6. Vem pratade du senast i telefon med? en arbetskompis när jag fråga om ett pris ;oD
7. Vem har du en liten crush i? i the love of my life så klart =o)
8. Vem är snyggast i hela världen? förutom christian så e det micke persbrandt
9. Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? till Benjamin
10. Vem är snällast i världen? det e nog bamse =o)
11. Vem är din bästa kompis? Jenny
12. Vem vill du prata med? Jenny! *saknar*
13. Vem sov du senast med? Christian på ena sidan å Benjamin på andra
14. Vem såg du senast full? mina arbetskompisar på grillfesten i juni ;oD
15. Vem vet allt om dig? Ingen
17. Vem kysste du senast? Christian
18. Vem kramade du senast? Benjamin när jag lämna han på dagis men ska strax gå å kramas med älsklingen
19. Vem kan berätta allt för dig? mina vänner! det som sägs till mig stannar hos mig!
20. Vem kan du berätta allt för? mig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback