*~*film*~*

"Beck-den svaga länken"
jag gillar verkligen Beck! kanonbra filmer å så e juh Gunvald nästan bäst *skratt*
men den här var riktigt scary....*ryyyser*

vår son kom inte hem idag....
det hade vart så fint väder så de beslutade att de kommer hem imorron istället...
så idag prata jag med han i telefon å det lät väl typ så här:

B:
vi var i skogen å plockade lingonbär (=lingon) å blåbär.
Jag: Såg du nån björn då?
B: näe men jag träffa två hundar å då sa jag bara "gå hem med dig hund!"

haha sen hade han inte tid att prata mera för han skulle ut å hjälpa moffa att grilla =o)
men det bekräftades av mamma att han sagt så till hundarna *skratt*
han e juh fööör söt å lillgammal våran underbaring! =o)

men imorron kommer han äntligen hem igen =o)
hmmm undras om man måste ställa klockan till 3 i natt å kolla lite friidrott....nästan läge för att kika på Carro ;oD
sa til ch att det går juh iaf fort för dem att springa 100 m häck *skratt*
höjdhoppet var typ 04.20 å det kan juh bli segt att sitta å titta på mitt i natten *skratt*
när benjamin var nyfödd så kikade jag på ishockey mitt i natten när jag ändå var uppe å ammade honom...
var juh world cup då juh ;oD

happ!
nu e det sängen å klickbiliagan som ska lusläsas ;oD

natt på er!
*älskar mina två*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback