*~*blåbärspaj*~*

nu ikväll gjorde jag blåbärspaj på helt färska blåbär som benjamin hade plockat i saitta *mums*
vaniljsås till å det var huuuur gott som helst =o)


annars har dagen bestått av friidrotts tittande på tv =o)
I Love Friidrott ;oD
Carro var juh bara för bäst idag!! *heja heja*
men ser ut att bli en tuff sjukamp...många som vill vara med å fightas ;oP

en sväng på stan hann vi med oxå
å åt resterna av kinamaten till lunch oxå *mums*

å vid 14-tiden kom så våran älskling hem igen *äntligen*
när jag var på vinden förra helgen så hittade jag min gamla bondgård som jag gjorde iordning med alla djur å grejer till å det var en mycket uppskattad present =o)
benjamin som älskar djur *ler*

jahapp nähäpp nu e det sängen som gäller!
jag e sååå himla trött nuförtiden....börjar nog bli gammal *skratt*

happ!
*älskar mina två jättejättemycket*


                                         Världens finaste ---------->      <-------- Världens finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback