*~*Benjamin 3 år*~*

jaha då var gossens födelsedag över för den här gången!
3 år redan! jösses!

men han har haft en bra dag iaf! å det e juh det som e huvudsaken =o)
massa paket å tårta..kan inte bli bättre ;oD å grillad korv till middag ;oD

lite bilder från dagen =o)
 
nyvaken med alla sina presenter han fick av oss + farmor å farfar å hans faster =o) (fast blev juh så klart mest av oss ;oD)

 
tänk att en buss kan göra en så här lycklig ;oP skulle varit julklapp men han fick så mycket annat till jul så vi sparade den =o)

 
ett garage/biltvätt/verkstad/bensinstation =o)
skulle oxå varit julklapp förra året men blev present nu istället å det var en väääldigt uppskattad present =o)


våran fina 3-åring =o)


tårtan

jahapp före å efterbilder hade jag juh lovat på gossen =o)


före
detta var innan han blev klippt..ganska så långt hår i nacken..hittade ingen nytagen bild framifrån....


efter
ser ut som en helt annan kille..ser nästan vuxen ut ;oD

jahapp nu det läggdax här..känner mig jätteirriterad i ögonen...undra om det e en förkylning på G *suck*
nåja det lär väl visa sig....imorron ska jag å benjamin mysa...sista dagen innan dagis börjar igen...
men jag tror eller jag vet att det e nån som längtar till dagis nu =o)
han har juh vart ledig i 6.5 vecka nu....

happ!
*älskar mina två*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till lillpojken! :) tänka sig tre år!!! han är stor nu....

2007-08-28 @ 09:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback