*~*Barnens dag*~*

japp då har Benjamin vart på sin första barnens dag =o)
jag kommer  ihåg själv när man var liten det var juh typ årets höjdpunkt =o)

regnet öste ner precis innan vi skulle gå så vi tog på oss regnkläder å satte oss i bilen å åkte iväg! tur att benjamin hade galonisar för det var juh rejält blött i karusellerna....

vi gick runt å han stod länge å tittade på karusellen med flygplan som åker upp å ner...men så gick vi vidare å han testade att åka en karusell som snurrade runt...han valde djur själv å det blev en krokodil 
     
 
första kommentaren när han klev av var "jag blev juh alldeles yr" *skratt* gullunge =o) det var första gången han åkte en sån som snurrade...åkte på festivalen men det var mer som ett "biltåg" som gick på räls ;oD

andra karusellvalet blev som lokförare på ett tåg....
         
det var en höjdarkarusell =o) typ den han åkte på festivalen =o)

å sen hade han bestämt att nu skulle det ske ;oD
styrde stegen mot flygplanskarusellen =o)

det var juh nästan så att mamma fick ont i magen när gossen skulle åka en sån karusell ;oP
så jag förmanade att man måste hålla i sig och sitta ner hela tiden =o)
pappan var mer lugn å sa att så här styr du upp å ner med spaken osv *skratt*
ja jag e juh lite harig av mig =o/
nåväl detta klarade juh killen av med bravur...både att sitta ner å styra upp å ner ;oD
värsta leendet fick vi iaf när han var höööögt upp *skratt*

sen hade vi en åkkupong kvar så Benjamin fick välja vilken karusell han ville åka en sista gång....
*trumvirvel*

valet blev...tågkarusellen =o)

denna gång var han busschaufför =o)
 
sötnosen våran =o)

sen köpte vi en ballong...så klart ;oD
mamman ville att gossen skulle köpa en dinosaurieballong..
men det ville inte gossen...han ville ha en tigerballong ;oD
sen skulle vi knalla till bilen å åka hem men
så fick han syn på ännu en karusell...en till som snurrar med hästar...
så det var bara att knalla dit å köpa en biljett till...

men jag tyckte att hästen såg osäker ut....JA jag e liite harig!!
var juh bara typ ett snöre att hålla sig i å så åkte den som upp å ner juh...
så jag frågade om han inte ville åka motorcykel istället ;oP

å tänka sig att han förengångsskull ville som mamma ville ;oD 

sen gick vi hem =o)
nöjda å glada! speciellt våran sötnos ;oD
mamma å pappa blev mest fattiga ;oD
nåja kul hade han å det e juh det som räknas!!! =o)

förresten...nån som vill köpa eller känner nån som kan tänkas behöva en Volvo V40?!?!

fiiin bil!! våran pärla!! ligger ute på blocket om ni e sugna på en ny bil ;oP

nähäpp nu blev klockan mycket igen...*gäsp*
har fixat å trixat med foton hela dagen som jag ska framkalla å fixat förstoringar å grejer =o)
blev nog bra! billigt var det oxå att göra förstoringar från digitala foton =o)
nu beställa lite från inreda.com ;oD

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback