*~*shopping*~*

ja idag blev det e shoppingdag....å det var väl inte tänkt så eftersom jag snart e bankrutt ;oD men var väl iofs mest mamma som slösade pengar *haha* skulle juh bara på stan å köpa doppresent juh =o) å det hittade jag så nu e det fixat..ska juh på dop på lördag *skojjigt* å sen köpte mamma en jacka till mig *tack mamma* =o) å så köpte hon turkosa foppaskor till benjamin svinsöta! =o) å en jacka till benjamin...å jag köpte en mössa å ett par skor till honom =o) så lite handlade jag oxå juh ;oD

sen hämtade vi benjamin från dagis å han blev sååå glad när mommo var med å hämtade honom =o) sen var vi förbi på volvo å spanade in mammas å pappas nya bil =o) svinsnygg färg har de valt!!! en heeeelt splitterny volvo V70 =o) undra när man får tillstånd att provköra den då ;oD de har iofs inte hämtat den ännu men mamma längtar nog tills dess *skratt* hon hade åkt förbi volvo igår å fått syn på den bilen å det var rätt bil =o)

nähäpp nu väcka lillfisen å sen städa hallen å sen e hela övervåningen färdigstädad...bara källaren kvar sen *blä* städa e väl det tråkigatse som finns men ack så fint det blir sen å vad glad man blir när det e klart =o)

usch jobbar 17.30-21.15 idag...varför tar ledigheten såååå himla fort slut?? har jag redan varit ledig i 7 dagar?!?!?

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback